7 & 8 Φεβρουαρίου 2020 • Grand Hyatt • Αθήνα

Η μεγάλη εξέλιξη του εμπορίου συνεχίζει να μας αποκαλύπτει νέους δρόμους. Η αλληλεπίδραση πολιτικών, οικονομικών, κοινωνικών, πολιτισμικών και τεχνολογικών παραμέτρων αλλάζει τα δεδομένα και διαμορφώνει μια διαφορετική πραγματικότητα σχετικά με το μέλλον του εμπορίου. Η μετάβαση από το παραδοσιακό στο σύγχρονο και, συγκεκριμένα, στο νέο κύμα ψηφιακής παγκοσμιοποίησης και καινοτομίας θα αποτελέσει τον πρωταγωνιστή του διήμερου συνεδρίου.

Στόχος της διοργάνωσης «Future of Retail» είναι η δημιουργία ενός μόνιμου θεσμού παρακολούθησης των ραγδαίων αλλαγών στο εμπόριο.

Το 1ο «Future of Retail», που διοργανώνεται από την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, προσδοκά να αποτελέσει το κορυφαίο forum διαλόγου για την ερμηνεία των σημερινών δεδομένων για το εμπόριο, την ανάλυση των διεθνών τάσεων και τελικά τη διαμόρφωση μιας νέας πρότασης για το μέλλον του εμπορίου, απαντώντας σε σημαντικά ερωτήματα για την ίδια την ύπαρξη και την εξέλιξή του.

Προβληματική του Συνεδρίου

Το Συνέδριο «Future of Retail» επιδιώκει να δώσει νέες διαστάσεις στον κλάδο του εμπορίου και να αναδείξει ότι η εξέλιξή του μας αφορά όλους. Διακεκριμένοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και υψηλόβαθμα στελέχη της διεθνούς αγοράς έρχονται να απαντήσουν σε ερωτήματα που απασχολούν το σύγχρονο επιχειρείν, προσφέροντας  ένα παράθυρο γόνιμου διαλόγου για την αξιολόγηση των νέων συνθηκών που σκιαγραφούν σίγουρα ένα διαφορετικό μέλλον στην βιομηχανία του εμπορίου παγκοσμίως.   

Την τελευταία δεκαετία η παραδοσιακή εμπορική επιχείρηση έχει αντιμετωπίσει την υποβάθμιση του φυσικού καταστήματος υπέρ της μετάβασης στο ηλεκτρονικό, την πολυκαναλική πώληση μέσω των δυνατοτήτων της ψηφιακής τεχνολογίας, την προσήλωση στην οικοδόμηση σχέσης πελάτη-μάρκας μέσω διαμόρφωσης εμπειριών και πιο πρόσφατα την αναγέννηση του φυσικού καταστήματος μέσω της χρήσης της τεχνολογίας Internet of Things.

Ποια είναι η απάντηση στην υποχρεωτική μετάλλαξη του φυσικού καταστήματος;

Παραμένει η ίδια κατάσταση στον λιανικό εμπόριο μετά τις ραγδαίες αλλαγές στην τεχνολογία;

Το φυσικό κατάστημα θα αντικατασταθεί από το ψηφιακό κατάστημα ή τα δύο θα δράσουν συμπληρωματικά;

Οι εμπορικές πιάτσες θα εξακολουθήσουν να είναι στο επίκεντρο της οικονομικής και κοινωνικής ζωής της πόλης ή θα αντικατασταθούν από ψηφιακές πλατφόρμες;

Οι αλλαγές που θα επέλθουν στο πεδίο των εργασιακών σχέσεων στον κλάδο του εμπορίου από τις τεχνολογικές καινοτομίες πως θα υπηρετήσουν τον κοινωνικό ρόλο του εμπορίου;

Ποιες πολιτικές χρειάζονται να προωθηθούν ώστε να καταφέρουν να αξιοποιήσουν και εν τέλει να επωφεληθούν από τις τεχνολογικές καινοτομίες;

Ποιος είναι ο ρόλος που αναλαμβάνει να διαδραματίσει σε ένα περιβάλλον που οι νέες τεχνολογίες παρέχουν γνώση με στόχο την εξατομίκευση της πώλησης και παράλληλα η τεχνητή νοημοσύνη παρέχει δυνατότητες για αυτοεξυπηρέτηση χωρίς τη διαμεσολάβηση ανθρώπινης αλληλεπίδρασης; 

Ποια είναι η απάντηση στην υπαρξιακή αναζήτηση του φυσικού καταστήματος;

Θεματικές Ενότητες

Ψηφιακές τεχνολογίες που αλλάζουν το εμπόριο

υπολογιστικό νέφος | εικονική πραγματικότητα | διαδίκτυο των πραγμάτων | αλυσίδα των μπλοκ | τεχνητή νοημοσύνη | μηχανική μάθηση | ρομποτική | τρισδιάστατη εκτύπωση | μεγάλα σύνολα δεδομένων | επαυξημένη πραγματικότητα

Η επίδραση των τεχνολογικών καινοτομιών στην εφοδιαστική αλυσίδα

ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εφοδιαστικής αλυσίδας | η επίδραση του blockchain | έξυπνα συστήματα μεταφοράς | Β2Β data sharing | διαφάνεια στην ιχνηλασιμότητα προϊόντων

Καταναλωτικά πρότυπα των Millennials και της Γενιάς Ζ

ανάλυση του προφίλ των Millennials και των προερχόμενων από τη Γενιά Z

Το φυσικό κατάστημα του μέλλοντος

in-store shopping trends | in-store experiences | in-store technology & data collection

Λιανικό Εμπόριο και Βιωσιμότητα

αποδοτική χρήση πόρων | βιώσιμη κατανάλωση | αειφορία εφοδιαστικής αλυσίδας | περιβαλλοντική επισήμανση | ενεργειακή απόδοση | αποτύπωμα άνθρακα καταστημάτων | πληροφορίες περιβαλλοντικού κύκλου ζωής προϊόντων | συσκευασία | μεταφορές

Καινοτόμες στρατηγικές

omnichannel | m-commerce | flagship stores | pop-up stores | kiosks | private labels | small-format stores | personalized marketing 

Νέες Τάσεις στις Πληρωμές

Συστήματα ηλεκτρονικής μεταφοράς κεφαλαίων | ηλεκτρονικό χρήμα | νέο ρυθμιστικό πλαίσιο | secure customer authentication (SCA) | data protection και privacy | FinTech | τεχνολογίες αιχμής (AI, IoT, Blockchain, BigData, Robotics, κ.λπ.) | ενοποίηση καναλιών πληρωμών

Το μέλλον της εργασίας στο εμπόριο

οι εργασιακές σχέσεις στην εποχή της ψηφιακής οικονομίας | νέες και αναπτυσσόμενες μορφές απασχόλησης | τα όρια μεταξύ της απασχόλησης και της εξωεπαγγελματικής δραστηριότητας | οι επιπτώσεις στην υγεία | νέες δεξιότητες και δια βίου μάθηση | ο ρόλος των κοινωνικών εταίρων

To εμπόριο στα κέντρα των πόλεων 

η σημασία του εμπορίου για την αναβίωση των κέντρων των πόλεων | εμπόριο και τουρισμός


 

Meet us

Speakers

Κυριάκος

Μητσοτάκης

Πρωθυπουργός της Ελληνικής Δημοκρατίας
Μαργαρίτης

Σχοινάς

Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αρμόδιος για την Προώθηση του Ευρωπαϊκού Τρόπου Ζωής
Κυριάκος

Πιερρακάκης

Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Γιώργος

Καρανίκας

Πρόεδρος ΕΣΕΕ
Jeremias

Adams-Prassl

Professor of Law, University of Oxford
Troy

Beeler

General Manager & Co-Founder, Future Commerce Initiative LLC Advisor, Nashville Entrepreneur Center
Daniel

O’ Connor

Executive in Residence, Managing the Future of Work, Harvard Business School
Jonathan

Reynolds

Associate Professor in Retail Marketing and Deputy Dean, Said Business School, University of Oxford, UK
Christian

Verschueren

Director-General, EuroCommerce
Χρήστος

Γεωργίου

Γενικός Διευθυντής, Ινστιτούτο Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος
Γεώργιος

Δουκίδης

Καθηγητής, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Eύα

Καϊλή *

Ευρωβουλευτής, Πρόεδρος της Επιτροπής για το Μέλλον της Επιστήμης και Τεχνολογίας στο Ευρωκοινοβούλιο *tbc
Γιώργος

Καραμανώλης

Co-Founder & CTO/CIO at Crowdpolicy Chairman of Hellenic Blockchain Hub
Λευτέρης

Κιοσές

Γενικός Διευθυντής, Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου & Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ)
Γιώργος

Κορφιάτης

Διεύθυνση Συστημάτων Πληρωμών, Τράπεζα της Ελλάδος
Κωνσταντίνος

Κουκοράβας

CEO & Founder Intelistyle
Φάνης

Κουτουβέλης

Founder & Chairman, Intale
Μιχαήλ

Μιχελής

COO & Co-founder Intelistyle
Κωνσταντίνος

Παπαδάκης

Senior Social Dialogue and Governance Specialist, International Labour Organisation, ILO
Δημήτρης

Παπαστεργίου

Πρόεδρος ΚΕΔΕ, Δήμαρχος Τρικκαίων
Κωνσταντίνος

Στεφανίδης

Καθηγητής, Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ιδρυτής και Επικεφαλής του Εργαστηρίου Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή ΙΤΕ
Δημήτρης

Συρίγος

ΣΟΛ Crowe, Διευθυντής, Υπηρεσίες Business Monitoring
Λένα

Τσιπούρη

Καθηγήτρια, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, ΕΚΠΑ