παπαδ
Founder & CEO της DEVA

Βάλια Παπαδημητρίου

Το 2016 συν-δημιούργησε το www.trustanduse.com με στόχο την ενίσχυση της physical & digital αγοράς παγκόσμια, βάζοντας σε προτεραιότητα τον καταναλωτή. 

Η πλατφόρμα (σε soft launch) έχει ήδη ξεπεράσει τους 75.000 εγγεγραμμένους καταναλωτές και πάνω από 120 brands που έχουν εμπιστευθεί την πλατφόρμα του trust and use για την προώθηση τους όπως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Unilever, Beiersdorf, Coca-Cola, κ.α. To trust and use αναδεικνύει τις τοπικές αγορές με ανάπτυξη εργαλείων για την σωστή προβολή των επαγγελματιών. Αγορά-πρότυπο είναι αυτή της Κηφισιάς με πάνω από 700 επιχειρήσεις εγγεγραμμένες που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα. 

Παράλληλα με το trust and use, και με σκοπό βελτιστοποίησης της εμπειρίας των καταναλωτών μέσω της χρήσης AI, αναπτύχθηκαν οι πλατφόρμες Kloth & Elenos AI, παρέχοντας λύσεις τεχνητής νοημοσύνης με έμφαση στον κλάδο του retail. Πιο πρόσφατο έργο, η πρώτη κάρτα πιστότητας με Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ελλάδα, για μεγάλο retailer.    

Υπερήφανη συν-εμπνεύστρια πολυάριθμων κοινωνικών projects, με αποκορύφωμα την εκστρατεία "Bring Them Back" http://www.bringthemback.org που στόχο έχει τον επαναπατρισμό των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα και την επανένωση του μνημείου. Η εκστρατεία είναι η μεγαλύτερη πολιτιστική ενέργεια παγκόσμια, με αποδέκτες πάνω από 15.000.000 χρήστες από 127 χώρες και εχει ενώσει τις φωνές πλέον των 500.000 χιλιάδων ανθρώπων που έχουν υπογράψει στα μεσα της ενέργειας (website & Facebook) με σκοπό να επιστρέψουν πίσω τα γλυπτά στην Ελλάδα, όπου ανήκουν.